niedziela, 8 grudnia 2013

Ludzie mówią

     Łudziłam się, że zakup szkicownika poprawi częstotliwość mojego brania się za rysunki.. Niestety szkoła daje się we znaki i mało kiedy mogę sobie pozwolić na taką odskocznię. Na szczęście już wkrótce nadejdą moje długo wyczekiwane święta, więc mam nadzieję, że nadrobię ten zastój :) Już jakiś czas temu wpadłam na Czarny HIFI - Ludzie mówią feat. Grizzullah, Cheeba i zdecydowanie ten mały cover zdjęcia powstał ze względu na tekst, który zapadł mi w pamięć. Zostawiam was już bez zbędnego gadania i lecę wykorzystać ostatni dzień tego zakręconego weekendu. Do usłyszenia :)












polecam w powiększeniu, miniatura traci na jakości :)

8 komentarzy:

  1. Ale masz talent! Super wyszło ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalne, masz dziewczyno talent ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i pięknie malujesz! :)
    Zapraszam do mnie, u mnie też post z moim rysunkiem ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rysunek i ta kolorystyka.

    http://figizmakiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń