wtorek, 22 października 2013

Vieni con me!

Mimo że deszczowe dni chwilowo zastępuje nasza piękna polska złota jesień, ja wraz z nadejściem chłodu coraz chętniej zagrzebuję się w wakacyjnych zdjęciach i otulam się nimi niczym ciepłym kocem. Ile bym dała, żeby już wrócić do w to tętniące życiem miejsce, pełne przesympatycznych ludzi i cudnych widoków.. Cieszę się, że jest taki kawałek ziemi na świecie, do którego coś mnie ciągnie, pcha i który mobilizuje mnie do pokonywania trudności, które się czasem pojawiają na naszej drodze. Co my byśmy wszyscy poczęli bez takich drobnych rzeczy, które dają nam siłę i wywołują uśmiech na twarzy :)! Dostałam ostatnio partię nowych zdjęć z wyjazdu, więc nie mogę się nimi nacieszyć, oglądam je w kółko i nucę sobie pod nosem wyjazdowe piosenki :) Czas leci wtedy tak szybko i miło.. niestety na każdego przychodzi pora, trzeba wrócić do rzeczywistości i zająć się obowiązkami. Tak więc i na mnie już czas. Mam nadzieję, że w ten weekend też się wyrobię i wrzucę jakiś nowy rysunek, w sumie już nawet coś mam na oku :> A presto ♥ xoxo

Sotto il sole con la pelle che scotta
prendi il timone che cambiamo la rotta
pronti a partire un'altra volta


Gdziekolwiek..

..człowiek spojrzy..

..tam znajdzie coś zachwycającego ♥

Wiecznie ucieszone twarze :D


prendiamo il sole ♥




6 komentarzy:

  1. Przepiękne miejsce

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalne zdjęcia ! :)

    http://el0domcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) mają swój urok.
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) daj znać!
    buziak zobacz-nas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na twoim blogu pierwszy raz i po przejrzeniu poprzednich postów stwierdziłam że twój blog jest wspaniały. Dużo zdjęć , rysunków , ciekawe notki , właśnie tak powinien wyglądać każdy blog <3
    Obserwuje ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjne wspomnienia <3

    Pozdrawiam koleżankę z Vinted!

    OdpowiedzUsuń