niedziela, 29 grudnia 2013

Rihanna

     Jest wolne, więc i nowe rysunki się szykują :) Postanowiłam przeprosić się ze szkicownikiem, czego efekty widać poniżej. Mam nadzieję, że wykorzystam jeszcze pozostały czas wolny, bo moja frekwencja jest naprawdę śmieszna :( Miałam w planach wrzucić coś świątecznego, ale jednocześnie od dłuższego czasu Riri nie dawała mi spokoju.. tak więc cały portret zakończyłam czerwono-zielonym akcentem, który troszkę kojarzy mi się właśnie ze świętami ;) Bez zbędnego gadania, enjoy.








bez tła wydawała mi się trochę zbyt 'naga'








no i gotowe :)

oczywiście praca powstała pod czujnym okiem pana koteła ♥

5 komentarzy:

  1. Piękne ! Masz ogromny talent :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent śliczny obrazek:)
    http://xgivemefive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Bardzo mi sie podoba ten portret :)
    Może wspólna obserwacja :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wierzę że masz taki talent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boskie

    OdpowiedzUsuń