piątek, 23 sierpnia 2013

Wild thing

     Niestety wakacje już się kończą.. a ja ciągle mam wrażenie, że zamiast wykorzystać jakoś konkretnie ten czas, to przepuszczam go między palcami.. Więc maluję, maluję i maluję ;) Ostatnio w moje prace wkradło się sporo kociego akcentu, mam słabość do tych wspaniałych zwierzaków :) Chociaż przyznam, że po zakończeniu kolorowego tygrysa czuję, że mam ich dość na najbliższy czas. Trzeba wziąć się za coś innego.. Rzucam parę zdjęć i lecę czytać, póki mogę. xoxo :)







tego nie mogłam znaleźć na komputerze, więc daję parę zdjęć z insta :)



11 komentarzy:

  1. Oj dziękuję! :) te z kotkami białe to moje ulubione jak do tej pory :D
    Łał! Jestem pełna podziwu Twoich prac, mi jakoś nigdy zwierzaki nie wychodziły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :)! Zwłaszcza, że od długiego czasu przyglądam się Twoim pracom i zawsze jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  2. o matko jestem pod OGROMNYM wrażeniem !!!
    rewelacja po prostu!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, a ten tygrys jest naprawdę niesamowity! :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://samanta-lesiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Talent :) Tygrysy - mistrzostwo :3

    Nominowałam Cię do L.B.A ! - szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tygrys świetny, zazdroszczę umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne rysunki <3

    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypadkowo weszłam na Twojego bloga i szczerze mówiąc jestem zaskoczona pozytywnie! Poza tym jesteś piękną dziewczyną :P

    OdpowiedzUsuń