wtorek, 16 lipca 2013

Hold my hand

     No tak, wiadomo.. nocą myśli są najbardziej natarczywe, a muzyka nasuwa najwięcej wspomnień.. Wszystkie nieprzespane noce cofają mnie w czasie. Znajduję zapomniane piosenki, które niosą ze sobą tak wiele obrazów - dokładnie tak jak dziś. Klikasz 'odtwórz' i już po kilku sekundach bezwiednie zapętlasz jedną piosenkę. Oplata Cię delikatnie, buja i kołysze.. Wypływasz w morze przeszłości, a Twoje serce samo nie wie, czy bardziej się boi tej podróży, czy cieszy na myśl o powrocie do minionych chwil; trzepocze niepewnie, skacze, ściska, zwalnia, znów szaleje i chce wyskoczyć z Twojej klatki piersiowej..
     Och wspomnienia.. złapię to najpiękniejsze. Mam Cię. Wtulę w Ciebie twarz i będę się Tobą delektować tak, jak moją starą, zapętloną piosenką, która koi zszarpane myśli. Z biegiem czasu pożałowałam wielu decyzji, wielu straconych chwil, wielu niewłaściwych miejsc, osób i wielu przemilczanych słów.. Naprawdę ich żałuję.. Więc pozwól mi się nadal do Ciebie tulić.. Jesteś takie wyblakłe i tak dalekie, ale to nieważne. Zostań. Wróć? Proszę.






2 komentarze: